Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Pardoși, judetul Buzau ;

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Pardoși, judetul Buzau;

b1) Organigrama institutiei
b2) Regulamentul de organizare si functionare

b3) Program funcționare

  • Luni – Joi, între orele: 8:00 – 16:30
  • Vineri, între orele: 8:00 – 14:00

b4) Program audiente

  • Primar – Marti și Joi, între orele: 10:30 – 12:00
  • Viceprimar – Luni și Miercuri, între orele: 10:30 – 12:00
  • Secretar – 

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei Pardoși, judetul Buzau si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.

Conducerea Primariei comunei Pardoși :

  • Iulian Preda – Primar
  • Ștefan Nicolae – Viceprimar
  • Vacant  – Secretar general al UAT

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: 

d) Coordonatele de contact

  • Adresa : Sat Pardoși, com. Pardoși, Jud. Buzau, Romania
  • Telefon : 0238-774234
  • Fax : 0238-774234
  • Email : primariapardosi_bz@yahoo.com
  • Pagina de internet : www.pardosi.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate